فروش ویژه کفش مردانه Puma طرح Dema
خرید هاست
نوشته شده توسط : نیاز کالا

فروش ویژه کفش مردانه Puma طرح Dema

 
 
کفش مردانه Puma طرح Dema، مناسب فضای باز، سالن و پیاده روی ، دویدن و ورزش. دارای جنس زیره : PVC پرسی. برند برتر و جهانی Puma ...
کفش مردانه Puma طرح Dema یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های اسپرت از برند معتبر Puma بوده که جنس رویه آن ترکیبی و بسیار سبک می باشد. این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش و هچنین ضربه‌گیر بودن برای پیاده روی، ورزش و دویدن بسیار مناسب و استاندارد است. شما با استفاده از کفش مردانه پوما می توانید به راحتی بر روی تردمیل، سنگفرش، موزاییک و… پیاده روی کنید. کفش مردانه اسپرت Puma در رنگ بسیار زیبای مشکی موجود بوده و شما به راحتی می توانید آن را با انواع پوشش های خود اعم از رسمی، اسپرت و… ست نمایید. کفش مردانه پوما در سایز های ۴۱ الی ۴۴ عرضه شده است که در هنگام ثبت سفارش می توانید سایز کفش مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 99000 تومان





:: برچسب‌ها: کفش , مردانه , مدل , شیک , پاما , خرید ,
:: بازدید از این مطلب : 1200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








  • کد نمایش افراد آنلاین